[RDD] Problems with large cartridges

Max Kelley max at maxkelley.com
Sat May 21 23:23:29 EDT 2016

Hi Juan,

Tiene que cambiar el opcion para "TimeOut" en la configuracion para
Apache... Por ejemplo, mi configuracion esta en
/etc/httpd/conf/rd-bin.conf, y tengo la linea "TimeOut 1200" al fondo
del archivo. Eso es el tiempo que Apache puede esperar para importar su
audio. Normalmente, esta opcion es solo un minuto (60)... entonces
Apache va a esperar para veinte minutos ahora.

You need to change the "TimeOut" option in your Apache configuration.
For example, my configuration file is in /etc/http/conf/rd-bin.conf, and
has the line "TimeOut 1200" at the bottom of the file. This is the
amount of time that Apache can wait while importing your audio.
Normally, this option is only a minute... but now Apache can wait for up
to 20 minutes!

Espero que esta solution te ayuda...
Hope this helps!

Max Kelley KC2SPY